søndag 23. mars 2014

Statistikk

Statistikk kan lyge og det er det mange andre ting som kan gjøre også. Jeg har ikke så mange lesere innom bloggen for jeg promoterer den jo ikke akkurat aktivt men skriver mest for meg sjøl og dere, mine trofaste fans (som jeg kan telle på en hand). Ja også de som finner bloggen fordi de søker opp ting. Ostesuppa peker seg ut som et populært innlegg for tida, det samme gjelder Kari Traa-lua. Så vet dere det. Men lesere har jeg cirka annenhver dag, som dere kan se nedenfor.

Tror sannelig at statistikken gjenspeiler hvordan ståa er her i gården for tida, et og anna lyspunkt men litt grått nedi dalsøkkene, sånn i sikk-sakk. Er det noen som har tips til hva man kan gjøre for at man kan være mer tilfreds med livet? Kom gjerne med det.

Nok om det. Det burde komme flere mat- eller strikkeinnlegg snart.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar