lørdag 29. september 2012

HVIT

Hvit. Så utrolig mange nyanser! På bildet nedenfor er bakgrunnen fargekode S1002-R. Fargeprøvene som ligger oppå er, fra øverst til nederst på bildet:
S1002-Y
1102-G95Y
0501-Y01R
S0502-Y50R

Jeg føler meg ganske sikker på at jeg går for den hvitfargen som er under de andre på bildet; den har litt svart og bittelitt rødt i seg og er ellers bare hvitt. Jeg tror det blir bra. Og den kommer til å passe sammen med den andre fargen og alt sammen. Alle farger som man tar bilde av blir jo halv-dårlige, jeg er klar over det. Men i alle fall, hvitfargene er ganske lyse alle sammen men med hver sin nyanse.

Takk for hjelpa til han på Flügger på Helsfyr som tok seg god tid til å hjelpe meg og som tipset om at det kommer til å være 50% rabatt på alt førstkommende fredag for OBOS-medlemmer. Det passer meg veldig bra!

I dag har jeg kjøpt fliser til å ha under ovnen, veggfornyer + lim, sparkel, avrettingsmasse. Bella og jeg fikk mengder med likestillingspoeng der inne på Maxbo! Takk for hjelpa til alle de hyggelige folkene på Maxbo også. De lot seg til og med prute med hvis man bare blinka litt ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar