lørdag 17. desember 2011

Firmajulegaven

"Kjære Silje, tusen takk for at akkurat du jobber hos oss og for den strålende innsatsen du gjør."
Neida, det var ikke riktig så personlig. Men ikke så langt unna heller. For når vi får firmajulegave så merker man at det skal være noe som gjenspeiler firmaet. I år kunne vi gå over tunet på jobb og inn i kantinebygget og hente ut hver vår Bosch Tassimo T42 kaffemaskin sammen med et kort signert (ikke personlig) med "Per Otto"! Vi kunne aldri vært med i Undercover Boss for vi vet hvem som er sjefen. Og i år har han signert julekortet med en oppfordring om å ta mange lange kaffepauser i jula.

Når vi jobber så jobber vi men du og du, når vi drikker kaffe så drikker vi virkelig KAFFE! Angående maskina, de som kjenner meg vet at jeg har en ypperlig nespressomaskin stående på kjøkkenbenken her hjemme hvilket gjorde at jeg måtte stille meg spørsmål om hva jeg skulle gjøre med denne nye maskina.
Å bytte Nespresso ut med Bosch inn - uaktuelt.
Legge den ut for salg på finn - uaktuelt.
Gi den bort til noen til jul - uaktuelt.


Men hvor er det jeg tilbringer utallig mange timer selv om det er dårlig kaffe å hente fra maskina? Jo, på jobb! Så nå står maskina der og MK-koppen er på plass :-) Tusen takk Siemens!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar