mandag 26. mai 2014

Hvis de hadde spurt meg...

Jeg leser ikke Dagbladet så ofte, i særdeleshet ikke papirversjonen. Det blir heller ikke ofte jeg skummer gjennom DB-magasinet men her om dagen kikket jeg i magasinet og kom over flere sånne små intervjuer. Så kom jeg til å lure på hvorfor de ikke stiller meg disse spørsmålene. Øh, de trenger jo ikke å spørre, jeg kan vel svare uansett, jeg!

Første miniintervju er opprinnelig ved Klima- og miljøminister Tine Sundtoft


 Og mine svar:

Født: En snøfylt oktobermorgen på tidlig åttitall
Stilling: Tilbakelent (haha!) Arbeidstittel: E-business promotor i Siemens Industry
Familie: Ja, en fin nordnorsk gjeng med fargerike personligheter i alle aldere
Leser: Bibelen og annen oppbyggelseslitteratur men ellers dessverre ikke så mye lesing som det burde vært.
Hører på: Jadon Lavik, Brian Moss, SKRUK, Selah og lignende i den sjangeren
Blir provosert av: Urettferdighet!!! Abort- og reservasjonsdebatten hvor egoistiske voksne setter sine egne frihetsbehov i sentrum istedenfor å beskytte de aller, aller minste som ikke kan forsvare seg selv
Beste egenskap: Gjestfri
Verste egenskap: Hissig
Beundrer: De som gir og gir av seg selv, sånn som de som arbeider som lærere eller i helsevesenet
Hvis du kan reise hvor du vil: Da tar jeg med meg en STOR vennegjeng og tar en måned eller to i Asia og Oceania; Thailand, Kambodja, Mongolia, Kina, et lite kikk inn i Nord-Korea, Australia og New Zealand
Gjør om ti år: Strikker og drikker kaffe en sånn her mandagskveld :-) Håper jeg har hage og hagemøbler og solskinn sånn her i slutten av mai!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar