fredag 5. juli 2013

Mina drömmars stad

En cirka fire timers stopp i mina drömmars stad, Stockholm, ble rikt velsignet med gode venner og gode minner. Det naturlige møtestedet er Plattan. Her står Josef, David og Jenny og lurer på hva vi skal finne på.


Mmmmiddag på Gamla Stan, ja takk! Hei Johan, der var jo du også!



Mmmat :-) En av oss flørtet seg til ekstra mye poteter uten vederlag, det var ikke meg :-) (du kommer ikke til å klare å gjette hvem det var)


 Et balansert liv er et godt liv.


Første glimt av storheten og skjønnheten


Gröna Lund sett fra Söder


Jennys värsta pose


Josef anstrenger seg skikkelig mye for å posere han også


Södermalm. Söder. Stockholm i mitt hjärta... Visst är det skönt när mitt Stockholm e' grönt osv.




Kjekt å vite


 Gamle arbeiderboliger


...så tungt bar man?! Så stor kan man bli..? Andre forslag til bildetekst?


Det er her i området Staden-bokserien utspiller seg. Den anbefales på det varmeste! ...Mina drömmars stad...
 

Fine gjengen


I for is, S for supergodt

...Og det var bare dét og kaffe vi rakk for så gikk Finlandsfärjan! Kram på er!

Når jeg er i Stockholm kjenner jeg at mitt hjerte blir litt mer levende liksom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar