tirsdag 24. juli 2012

Mine venner


Dere som kommer meg i møte med åpne armer. Bokstavlig talt. 
Dere som kjenner den ekte meg. 
Dere som kommer trofast på besøk. 
Dere som gir av dere selv.
Dere som lukker meg inn i hjerterom der hvor alvorlige temaer kan belyses.
Dere som husker noe pinlig og upassende som jeg har sagt. 
Dere som jeg farter på korte turer og lange ferier med. 
Dere som elsker kaffe like mye som jeg gjør. 
Dere som bretter opp ermene og blir med på ting. 
Dere som jeg kan stille oppriktige spørsmål til. 
Dere som gir oppriktige svar. 
Dere som synes jeg er veldig ung. 
Dere som synes jeg er litt gammel. 
Dere som vet ting om meg som jeg ikke vet selv eller har glemt. 
Dere som jeg føler meg hjemme med når jeg omgås. 


Dere som er på vei mot samme mål.
Dere betyr uendelig mye for meg.


Dere kan se for dere at jeg laster opp nydelige bilder av hver enkelt av dere nedenfor her.
Inni meg gjør jeg det. Inni meg ser jeg på dere og smiler for av takknemlighet for at akkurat vi kjenner hverandre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar